MARITXU TEILATUKO

2014/02/20

Euskal Inauteriak






Aurten Euskal Inauteriak ospatuko ditugu Langaitz Txikin. Laguntzera hurbildu zareten guztiei eskerrak eman nahi dizkizuegu. Hau guztia aurrera eramatea ezinezkoa izango bailitzateke  zuek gabe. Mila, mila esker.
Hemen uzten dizuegu abestu eta dantzatuko dugun abesti bat, zuek ere ikas dezazuen.
Zorionak lan bikaina egin duzue!
Gora Euskal Inauteriak!


Txibiripon eta Ziripot
 Erreferentzia: Urtxintxa 5 urte, 2.CDa, 18. kanta                           
 Kanta: 
 Txibiripon eta Ziripot, dantzari onak gara biok.                                 
 Txibiripon eta Ziripot, zazpi sorgin dantzan Ernion. 
 - Tan, tan, tan, tan        
- Nor da? Nor da? 
- Ziripot naiz ni 
- Esan, esan berriz 
- Tan, tan, tan, tan 
- Nor da? Nor da? 
- Ziripot naiz ni 
- Barrura dantzara 
Txibiripon eta…
 - Tan, tan, tan, tan
 - Nor da? Nor da? 
- Miel Otxin naiz 
- Esan, esan berriz 
- Tan, tan, tan, tan 
- Nor da? Nor da? 
- Miel Otxin naiz. 
- Kanpora hor konpon. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina